Αβγό: Η πολυβιταμίνη της φύσης!

Το αβγό είναι μια αγαπημένη τροφή, η οποία περιέχει διάφορα θρεπτικά συστατικά. Μεταξύ των θρεπτικών, περιλαμβάνονται πρωτεϊνες, βιταμίνες και μέταλλα. Ο κρόκος του αυγού συγκεκριμένα μπορεί να περιλαμβάνει και χοληστερόλη, βιταμίνες D και Ε και κάποια λιπαρά, που χρειάζεται ο οργανισμός. Το σίγουρο είναι ότι το αβγό, δρα ως η πολυβιταμίνη της φύσης, κάτι που σημαίνει ενδεχομένως ότι πρέπει να ενθαρρύνουμε την κατανάλωσή του, από τα παιδιά.

Διατροφικά, ένα αβγό αποτελείται από: 84 θερμίδες, Πρωτεΐνη 8,3 γραμμάρια, 5,7 γραμμάρια λίπους και 1,6 γραμμάρια λιπαρά. Μελέτες σχετικά με τον ρόλο του αβγού σε συγκεκριμένες παθήσεις έχουν υποδείξει, μεταξύ άλλων, ότι παρέχει προστασία ενάντια στην παχυσαρκία, τον διαβήτη τύπου 2, στην υπέρταση, στο εγκεφαλικό και στην άνοια. Πολύ σημαντικό είναι να καταναλώνουμε το ασπράδι του αυγού, το οποίο περιέχει περίπου 17 θερμίδες, 4 γραμμάρια πρωτεΐνης και καθόλου υδατάνθρακες, λίπος ή χοληστερόλη.

Το αβγό μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους, έτσι ώστε να γίνει δελεαστικό σε όλους όσοι δυσκολεύονται στην κατανάλωσή του. Η δράση μας στο σχολείο, αφορούσε στην «εικαστική» μαγειρική του αβγού, κάτι που απέδειξε ότι και ο πιο δύσπιστος, μπορεί να το φάει ευχάριστα!

Συνδιδασκαλία μεταξύ του μαθήματος του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος και της Κοινωνικής Λειτουργού. Υπεύθυνοι προγράμματος: Μαυροειδής Γιώργος, Δεμέτζου Ζήνα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο